بی تو به سامان نرسم *ای سر و سامان همه تو

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

دنیا برای از تو سرودن مرا کم است


اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست

من از تو می نویسم و این کیمیا کم است......



چه حس کهنه ی نابی رو بیدار میکنه

دوسش دارم



تنهایی 


آمان آیریلیق


اسیر عشق شدن چاره ی خلاص من است

  • Zeinab .N

نظرات  (۲)

امان از جدایی:)))))))))))
پاسخ:
بد تر از دوری وصالی خالی از دل بستگی است
کور شد یعقوب پوتیفار از او هم کور تر

*سید سعید صاحب علم
  • آمنه هنرمند
  • بسیار زیبا
    اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
    منتظرتان هستم
    پاسخ:
    سلام
    لینک شدید!
    در صورت تمایل لینک بفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی