بی تو به سامان نرسم *ای سر و سامان همه تو

عید ولایت

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

#مولا ی ما نمونه ی دیگر نداشته است
اعجاز خلقت است و برابر 
نداشته است
#عیدمون_مبارک :)))
#عید_غدیر
#اللهم_اجعلنا_من_المتمسکین_بولایه_امیرالمومنین 
نوح علیه السلام
یه کشتی وسط بیابون ساخت
گفت هرکسی به خدا و من اعتقاد داره
هرکی از ظلمی که کرده پشیمونه
بیاد سوار این کشتی بشه ..
اونهایی که نرفتن چه بلایی سرشون اومد؟
تکه تکه شدن
نسلشون منقرض شد
کل دنیا رو آب برداشت
چرا ؟ چون پیامبر خدا اومده و مردم
به حرفش بی اعتنایی کردن .
اتفاق کوچیکی نیست ها
حرف پیامبر خدا رو گوش نکردن
ولی کسی در خونه دختر نوح رو آتیش نزد ها
کسی بیعت نبست که بخواد بیعت بشکنه ها
کسی امام منصوب از طرفش رو تکه تکه نکردها !
ولی خدا عذابی نازل نکرد
چرا ؟
چون خاندان کرامت
تو غدیر ، ولایت مردم و بعهده گرفتند
حالا این رفتار با دشمنه
دوستان را کجا کنی محروم
تو که با دشمن این نظر داری
کی این صحیفه باز میشه ،
ببینیم برکات ولایت امیرالمومنین
کجاهای زندگی مون بوده ،
اگه مثل من بی معرفت نباشی ،
میگی ببینیم کجای زندگی مون خالی از
لطف امیرالمومنین بوده !
اولش از آخرین لحظه عمرمون شروع میشه ، اونجا که آقا فرمودند خودم بالای سر شیعیان حاضر میشم ‌.
قسم به وعده شیرین من یمت یرنی
که ایستاده بمیرم به احترام علی .
#شهاب_افشار
.

  • Zeinab .N

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی