بی تو به سامان نرسم *ای سر و سامان همه تو

امشب که عشق کرده مرا مبتلای تو..

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ب.ظ

خیابون فلسطینو دوس دارم

خیــــلی دوسش دارم

جا داره توو بیت زیر جایگزین شه اصلن:

"تو نیستی و مثل کلیدی بدون قصر

پرسه زدن بدون تو هی در ولیعصر -----> فلسطین!

والا!

اصلن صدای آب که شبا بعد خاب همه میاد

صب ها صدای ماشینا که نمیذاره بخابی!

قدم زدن دم عصری تا محل خرید

آرومه

دوسش دارم

من همه ی چیزای آروومو دوووس دارم

عصر امروز

حامد زمانی

دلتنگ حرم

خیابون فلسطین

آسمون آرووم

ترنجستان آرووم

کتاب مقدس جوشکاری!

قلم خوش نویسی

خودکار فیروزه ای

اذان مغرب به وقت دلتنگی

دلتنگ حرم

دلتنگ محرم

.

من و این همه غم ارباب ارباب

ببرم به حرم ارباب ارباب

واااااای

نفس نفس من شعر غم تو

انشاءالله بمیرم توو حرم تو

حسین ثارالله

اباعبدالله

.

امشب که عشق کرده مرا مبتلای تو

کوو آن پری که بال زنم در هوای تو


امشب که بغض پنجه زده بر گلوی من

ماندم به خویش گریه کنم یا برای تو 


  • Zeinab .N

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی