بی تو به سامان نرسم *ای سر و سامان همه تو

من بدون تو

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ

چقدر زندگی رنج آور و غیرقابل تحمله وقتی حب شما رو یادم میره

چقدر تنهام وقتی غفلت زندگیمو پر میکنه

زندگی بدون حب شما معنی داره مگه؟؟!

الان که فک میکنم مهم ترین مساله زندگیم اینه که کربلای شمارو می بینم یا کربلا ندیده میرم از اینجا

بهونه میگیره دل به یاد حرم تو

کرببلا نبری حاشا به کرم تو..


من و این همه غم ارباب ارباب

ببرم به حرم ارباب ارباب


نفس نفس من شعر غم تو......


آرامش زندگی من در سایه ی حب شما تامین میشه فقط!

حب یه رابطه یه طرفه نیست! محبت ائمه به محبینشون خیــــــلی بیشره قطعن


سفره دار کرمی

سایه ی سرمی

مهربون تر از مادرمی







الهی هب لی کمال الانقطاع الیک


  • Zeinab .N

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی